Sejemski dvojček v Celju: »Nastop na sejmu se splača«

20. 5. 2014 | Besedilo: Barbara Primc

sejem Energetika, sejem Terotech-Vzdrževanje, Celjski sejem

Sejmišče v Celju je od danes središče regijske energetike in industrijskega vzdrževanja. Vrata sta namreč odprla mednarodna strokovna sejma Energetika in Terotech-Vzdrževanje, na katerih se predstavlja skoraj 580 razstavljavcev iz 23 držav. Novosti v njihovi ponudbi si je mogoče ogledati do tega petka, 23. maja, vsak dan med 9. in 18. uro.

Na mednarodnih strokovnih sejmih Energetika in Terotech-Vzdrževanje so na enem mestu (v štirih sejemskih dvoranah s skoraj 20.000 kvadratnimi metri razstavnih površin) združeni ključni predstavniki energetike in industrijskega vzdrževanja širše regije, ki ponujajo odgovore in inovativne razvojne rešitve tako za strokovno kot splošno javnost.

Sejma sta sicer v prvi vrsti namenjena strokovni javnosti, inženirjem in tehnikom, ki delujejo na področju energetike in industrijskega vzdrževanja. Obiščejo ju inštalaterji strojnih in vodovodnih inštalacij, energetiki in elektroinženirji, vodje vzdrževanja v podjetjih, vzdrževalci elektronaprav, monterji, projektanti, gradbeniki in izvajalci. Pomemben delež predstavljajo tudi investitorji iz javnega in zasebnega sektorja, ki na razstavnih prostorih pridobijo informacije o najnovejših energijsko učinkovitih rešitvah za dolgoročno stroškovno vzdržno upravljanje objektov. Sejemski dvojček pa je tudi odlična priložnost za vsakega posameznika oziroma za gospodinjstva, v katerih razmišljajo, kako zmanjšati porabo energije in s tem razbremeniti družinski proračun.

»Celjsko sejmišče bo do petka ponujalo domačim in tujim obiskovalcem pametne rešit­ve za energijsko učinkovitost in trajnost­ni razvoj,« poudarjajo v družbi Celjski sejem, ki organizira sejemski dvojček. Kakor pravi izvršna direktorica družbe Breda Obrez Preskar, so specializirani sejemski dvojček vsebinsko nagradili in osvežili v skladu s sejemskimi trendi: »Prepričani smo, da smo začrtali pravo, dolgoročno razvojno strategijo, ki bo naše sejmišče spremenila v najpomembnejše stičišče regijske energetike v najširšem pomenu ter stičišče ponudnikov učinkovitega industrijskega vzdrževanja.« Da so ubrali pravo pot, potrjuje tudi odziv razstavljavcev, ki so po njenih besedah zelo dobro sprejeli spremenjeni koncept obeh sejmov.

Kaj sodelovanje na sejemskem dvojčku pomeni za podjetja, ki se predstavljajo v Celju, katere vzporednice lahko potegnejo s podobnimi sejmi v tujini in katere novosti so pripravili za to priložnost, smo povprašali več razstavljavcev, ki sodelujejo na letošnjem sejmu Energetika. Odgovore so nam pravočasno poslali iz petih podjetij.

Priložnost za predstavitev novosti

V Miku pravijo, da so sejemske predstavitve priložnost, da svojim poslovnim partnerjem, strankam in potencialnim kupcem pokažejo svoje rešitve in novosti: »Sejem nam daje možnost, da se predstavimo tudi tistim kupcem, ki še ne razmišljajo o naših rešitvah in nas v prodajnih salonih še niso nameravali obiskati, ko spoznajo našo ponudbo in bodo potrebovali naše rešitve, pa bodo vedeli, kje jih lahko dobijo in kam naj se obrnejo, če želijo kakovostno zastekliti ali prezračevati svoj dom. Glede na to, da so vse naše rešit­ve energijsko učinkovite, bomo na sejmu predstavili tako program stavbnega pohištva kot prezračevalni sistem. V obeh segmentih smo pripravili nekaj novosti, ki zagotavljajo še bolj energijsko varčno bivanje.«

Tako kot na vseh sejmih tudi v Celju pričakujejo, da bo nekaj obiskovalcev prišlo že s konkretnimi povpraševanji in projekti, za uresničitev katerih potrebujejo njihove rešit­ve. Sicer pa samega sejma ne vidijo zgolj kot orodje za pospeševanje prodaje, temveč kot možnost za predstavitev širši skupini ljudi ter seveda iskanje novih poslovnih priložnosti in sklepanje novih poslovnih navez.

Z organizatorjem, pravijo, dobro sodelujejo in so že vrsto let stalni razstavljavci na različnih sejmih, ki jih pripravlja Celjski sejem: »Med drugim so lani uvedli elektronski sistem za vstopnice, kar nam izjemno olajša delo. Sicer pa so ažurni in se trudijo, da bi imeli razstav­ljavci dobre izhodiščne možnosti za kakovosten in uspešen sejemski nastop.«

Osebni stik s strokovno javnostjo

»Predstavitev na sejmu Energetika ponuja obilo priložnosti za osebni stik s strokovno javnostjo, za navezovanje novih poslovnih poznanstev, skratka, je dobra priložnost za nova poslovna sodelovanja, kar olajša tudi dostop do končnega kupca,« pravijo v podjetju Ekovit. V ospredje sejemske predstavit­ve postavljajo izdelke iz lastne proizvodnje, ki se vsebinsko povsem ujemajo s tematiko sejma Energetika: toplotno črpalko s hibrid­no tehnologijo, visoko zmogljivo mikrokogeneracijo in po meri izdelane zalogovnike za ogrevalno vodo v ogrevalnih, hladilnih in solarnih sistemih ter za pripravo tople sanitarne vode.

Kar zadeva organizacijo sejma, nimajo večjih pripomb, saj opažajo, da organizator vsako leto poskrbi za nekaj izboljšav. Primerljivi sejmi v tujini so po njihovih izkušnjah bolj specializirani, med obiskovalci pa prevladujejo predstavniki stroke ali predstavniki podjetij, ki iščejo nove poslovne priložnosti, medtem ko je pri nas več splošne javnosti.

Temelji za prihodnje sodelovanje

Strokovni sejem, kakršen je sejem Energetika, je priložnost tako za srečanje z obstoječimi poslovnimi partnerji kot za iskanje novih poslovnih priložnosti, pravijo v podjetju Sonnenkraft: »Po drugi strani pa z udeležbo na sejmu v teh časih vzbujamo zaupanje pri poslovnih partnerjih in končnih kupcih, da smo še vedno aktivni, da smo še vedno zaupanja vreden partner.« Ker gre za strokovni sejem, je med obiskovalci njihovega razstavnega prostora veliko končnih kupcev, ki so tehnološko podkovani, zato prireditev izkoristijo za podrobnejšo predstavitev svojih izdelkov oziroma sistemskih rešitev. »Svoje rešitve pa seveda predstavimo tudi novim poslovnim partnerjem in tako postavimo temelje za prihodnje sodelovanje,« še pravijo v podjetju in dodajajo, da si v Celju želijo čim več obiskovalcev.

Z organizacijo sejma so na splošno zadovoljni, pogrešajo pa dan ali dva, ki bi bila namenjena samo strokovni javnosti: »Kot razstavljavci bi se potem lahko bolje pripravili za poslovne partnerje, v preostalih dneh pa bi si lahko vzeli več časa za končne kupce.« Za oboje so sicer pripravili več novosti, med drugim novo generacijo sprejemnikov sončne energije, poleg obstoječih rešitev pa bodo podrobneje predstavili še reverzibilno invertersko toplotno črpalko zrak/voda in modul za plastno polnjenje, namenjen za velike objekte.

Več naročil za tuji in domači trg

V podjetju Lentherm invest pravijo, da so nastopi na specializiranih sejmih, ki zajemajo področje energetike, njihova stalnica: »Na njih predstavljamo lastno proizvodnjo toplotnih črpalk, solarnih bojlerjev, zalogovnikov, triconskih zalogovnikov in solarnih paketov za ogrevanje sanitarne vode ter podporo ogrevanju. Pričakujemo, da bo rezultat našega sodelovanja na sejemskem dvojčku večje število naročil tako za tuji kot domači trg. Po drugi strani pa si obetamo tudi nove finančne povezave, ki jih proizvodnja potrebuje za večji izvoz in trženje.«

S svojimi izdelki odhajajo tudi na podobne sejme v tujini, a le na izbrane, saj so predstavitve v tujini velik finančni zalogaj za podjet­je: »Škoda, da zaradi pomanjkanja denarja ostajamo doma, saj imamo še proste pro­izvodne zmogljivosti.«

Za sejem v Celju so pripravili več novosti, med katerimi v ospredje postavljajo rotacijsko tehnologijo v toplotnih črpalkah, akumulatorje za toplotne črpalke in dvokrožne sončne regulacije s programom za dopustni čas.

Nastop na sejmu je naložba v prihodnost

Sejem Energetika je kot mednarodni sejem zelo pomemben za slovenska podjetja, ki sodelujejo na njem, so prepričani v podjet­ju Hermi: »Vendar je poseben po tem, da je naš, lokalen! To pomeni, da je stik z obiskovalci pristnejši, komunikacija in reševanje morebitnih težav z organizatorjem pa veliko lažja.« Na njihovem razstavnem prostoru se oglasijo tako poslovni partnerji kot običajni obiskovalci, ki potrebujejo bodisi celovito rešitev bodisi samo izvedbo oziroma pomoč pri izvedbi. »Lahko jim pomagamo rešiti problem ali pa jim zgolj odgovorimo na kakšno vprašanje in tako potešimo njihovo trenutno radovednost. Vsekakor je zelo pomembno, da so naši prodajniki na razstavnem prostoru dobro obveščeni o izdelkih, ki jih predstav­ljajo,« pravijo v podjetju. Prepričani so, da se nastop na sejmu splača: »Morda te po dolgem času spet sreča nekdo, s komer si že sodeloval in lahko to zdaj obudiš, ali pa predstavljaš novost, ki za nekoga pomeni rešitev težave. Vsekakor je udeležba na takšnem sejmu naložba v prihodnost.« Njihova pričakovanja so takšna kot na vsakem sejmu: dovolj obiska in dobre povratne informacije ter rezultati po predstavitvi. Z izplenom zadnje Energetike pred dvema letoma (sejem je bienalni) so bili zelo zadovoljni, prav tako prejšnja leta, zato letos niso oklevali: »Sejem Energetika je ved­no odlična priložnost za predstavitev naših izdelkov. Obiskovalci si jih lahko temeljito ogledajo in se seznanijo z vsemi podrobnostmi njihovega delovanja. Sejmi so namreč kljub številnim drugim oblikam informiranja še vedno eden najpomembnejših načinov promocije in prodaje izdelkov. Obiskovalec lahko izdelek vidi na svoje oči, se o njem natančno informira, informacije pa uporabi, ko jih potrebuje. Podrobno mu lahko predstavimo tudi vse novosti. Letos, denimo, so to kabelske police in konstrukcijski sistemi za ogrevalne sisteme.« Podjetje se redno udeležuje podobnih sejmov doma in v tujini (Hrvaška, Srbija, Bosna in Hercegovina, Črna gora, Kosovo, Romunija, Avstrija, Rusija, Bolgarija). Kakor pravijo, so sejmi v tujini podobni našim, le da večinoma trajajo največ štiri dni, kar povsem zadostuje za dobro predstavitev in obisk poslovnih partnerjev. Energetika je eden redkih sejmov pri nas, ki traja štiri dni, a je sejem v pravem pomenu besede, dodajajo v podjetju: »Organizator se potrudi tako za razstavljavce kot obiskovalce. Prilagaja se trenutnim zaostrenim gospodarskim razmeram in se zaveda, da je dobrodošla vsaka malenkost, ki nam, razstavljavcem, s finančnega vidika vsaj malo olajša predstavitev.«

Podrobnejši pregled dnevnega dogajanja na celjskem sejmišču in seznam razstavljavcev sta objavljena na spletni strani www.ce-sejem.si. Ponudbo obeh sejmov si je mogoče ogledati do tega petka, 23. maja, in sicer vsak dan med 9. in 18. uro. Cena vstopnice za odrasle je 8 evrov, za šolarje in študente 5,5 evra. Na območju sejmišča je omogočeno brezplačno parkiranje.

 

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE