Za promocijo lesa letos v proračunu ni sredstev

23. 1. 2014 | Besedilo: K. Ž./STA

les, spirit, lesena gradnja

Za promocijo lesnih izdelkov doma in v tujini je bilo lani v okviru gospodarskega ministrstva namenjenih 200.000 evrov, medtem ko v letošnjem proračun ni predvidenih sredstev za projekt, ki ga vodi agencija Sprit. Vodja projekta Petra Drobne kljub temu upa, da bodo v sodelovanju z drugimi ministrstvi našli sredstva za nadaljevanje projekta.

Kljub temu, da za projekt promocije, poimenovan Les = zares, letos ni predvidenih finančnih sredstev, pa je Drobnetova na predstavitvi projekta predstavnike ostalih ministrstev pozvala k sodelovanju in nadaljevanju projekta. Udeleženci predstavitve so se strinjali, da je treba projekt nadaljevati, tudi za povečanje konkurenčnosti in ohranitev lesne industrije v Sloveniji.

Spirit je v okviru promocije lani med drugim organiziral javni natečaj s področja lesnih gradenj, lesenih izdelkov in inovativne uporabe lesa. V okviru natečaja, namenjenega spodbujanju pozitivne podobe lesa, so prejeli skupno 173 prijav, na sejmu Ambient 2013 pa so podelili 10 nagrad v različnih kategorij in eno posebno priznanje za dosežke na področju tehničnih rešitev.

"Pisali smo tudi o uspešnih podjetniških zgodbah mladih podjetnikov, ki se ukvarjajo z lesom in ga vidijo kot podjetniško priložnost," je dejala Drobnetova.

Med julijem in oktobrom 2013 so organizirali izobraževalne delavnice za otroke in mladostnike v obliki tehničnih in naravoslovnih dni, na katerih so jim skušali približati uporabo lesa. Predstavnica Centra Arhitekture Alenka Kavčič, ki je sodelovala pri delavnicah, je poudarila, da je mladim treba predstaviti možnosti trajnostne uporabe lesa. Delavnice so bile po njenih besedah dobro sprejete, saj so mladi pridobili veliko praktičnih izkušenj.

Slovenija je z gozdom zelo bogata država, po deležu gozdov v površini pa se uvršča takoj za Finsko in Švedsko, vendar pa se je število zaposlenih na področju gozdarstva v zadnjih 20 letih močno zmanjšalo.

Udeleženci srečanja so se strinjali, da gre tistemu delu industrije, ki se ukvarja z lesno gradnjo in je inovativen, dobro, medtem ko je slovenska pohištvena industrija, ki je bila nekoč slovenski paradni konj, trenutno "na kolenih".

Pred letom 1990 je gozdarstvo zaposlovalo okrog 8000 ljudi, po podatkih za leto 2010 pa je bilo v podjetjih s področja gozdarstva zaposlenih le 1580 delavcev v 77 družbah. S projektom promocije uporabe lesa želi zato agencija Spirit spodbuditi pozitivno podobo lesa, krepiti zavedanje o lesu ter spodbujati uporabo lesa tako pri gradnji objektov kot tudi v vsakdanjem življenju.
 

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE