Slovensko oblikovanje potuje v Köln

13. 1. 2017 | Besedilo: Aleksandra Zorko | Fotografije: arhiv podjetij

pohištveni sejem, Köln, slovenska podjetja, pohištvo

V začetku prihodnjega tedna se bo začel mednarodni pohištveni sejem IMM v Kölnu, na katerem bo do konca tedna na ogled najnovejše pohištvo pomembnejših blagovnih znamk s tega področja. Med razstavljavci bo tudi pet slovenskih podjetij: Mizarstvo Bolčič, Mizarstvo Bogovič, Štrukelj Mit, Kovinoplastika Lož in Pikka design. Vzporedno s pohištvenim sejmom bienalno poteka sejem kuhinj Living Kitchen, ki se izmenjuje s sejmom Living Interiors.

Še preden so se odpravili v začasno nemško prestolnico oblikovanja smo slovenska podjetja povprašali o pričakovanjih in preteklih izkušnjah z omenjenim sejmom.

Pikka – Novo ime v slovenskem oblikovanju

Prvič bosta novo blagovno znamko Pikka predstavila arhitekta Katjuša Kranjc Kuhar in Rok Kuhar, s katero bosta poskusila prodreti na evropski trg. Kot nam je povedal arhitekt Rok Kuhar, bosta z njo predstavljala manjše kose dizajnerskega pohištva v različnih cenovnih razredih. Prav to je trend v tujini, da arhitekti poleg arhitekturnega dela svojo blagovno znamko širijo tudi na področje oblikovanja, saj ob snovanju interierjev običajno oblikujejo tudi pohištvo po meri. Katjuša Kranjc Kuhar in Rok Kuhar sicer že vrsto let delujeta v biroju Raketa, ki se ukvarja z arhitekturo, oblikovanjem interierjev in grafičnim oblikovanjem.

V ospredju masivni les

Mizarstvo Bolčič na sejmu v Kölnu samostojno nastopa drugič. Na ogled bodo postavili novosti iz kolekcije Mitja. Med drugim so začeli sodelovati z dvema novima oblikovalcema. To sta Jonas Lydby Jensen iz Danske in Oliver Schick iz Nemčije. Tako kot v preteklosti so tudi novi izdelki narejeni iz masivnega lesa v kombinaciji z naravnimi materiali, kot sta marmor in usnje. "Lani je bil odziv na našo kolekcijo in samo predstavitev na sejmu izredno pozitiven. Obiskovalci in strokovna javnost je bila nad izdelki in celostno podobo navdušena," pojasnjuje Loredana Matkovič in dodaja, da so v kolekciji izdelki zasnovani tako, da pokažejo klasično mojstrsko oblikovanje lesa (tradicionalne mizarske tehnike, kot sta krivljenje in struženje) in hkrati sodobne tehnologije. Ob tem pa, kot še dodaja sogovornica, mora biti vsak kos pohištva tudi izredno natančno pobrušen in obdelan z oljem, ki mu da svilnati otip. Rezultati lanskega sodelovanja na sejmu so se jim obrestovali v konkretnih naročilih na novih trgih, kot so Francija, Nizozemska in ZDA. "Letos pričakujemo, da nas bodo obiskovalci, ki so nas lani zaznali kot novo blagovno znamko, sprejeli kot proizvajalca kakovostnih oblikovalskih kosov, ki jih bodo kupci lahko srečali in kupili v dizajnerskih trgovinah po večjih mestih," še pravi Matkovičeva.

Sodelovanje na takem sejmu je po njenih besedah priložnost, da se predstavijo v živo kupcem in navežejo nove poslovne stike. "Verjamemo, da je masiven stol težko kupiti po spletu, ne da bi ga prej preskusili. Prodaja lastnih izdelkov je naša sedanjost in prihodnost, izkušnje drugih proizvajalcev, ki so se odločili za to pot, so pozitivne," še dodaja sogovornica.

Širitev na tuje trge

Mizarstvo Bogovič, ki na sejmu v Kölnu sodeluje od leta 2007, bo tokrat poleg rednega programa pohištva predstavilo nov posteljni vložek. "Odzivi na naše nastope so bili vedno pozitivni. Prve rezultate predstavitve na tem sejmu pa smo dobili po treh letih," pojasnjujejo v podjetju in dodajajo, da tokrat pričakujejo širitev na trge, na katerih še niso prisotni. Sodelovanje na sejmu v Kölnu, kot pravijo, je nasploh pomenilo razvoj in napredek, ki ga v podjetju beležijo zadnjih deset let, pa tudi širitev na tuje trge, na katerih drugače ne bi mogli ponujati svojih izdelkov.

Novi modeli sedežnih garnitur

Podjetje Štrukelj Mit se na sejmu predstavlja z blagovno znamko Sofo, v okviru katere bodo postavili na ogled nove modele sedežnih garnitur. Poleg teh pa še nekaj kosov iz pretekle sezone, poudarek predstavitve bo tudi na različnih tipih funkcij, novih tapetniških materialih. Podjetje na sejmu sodeluje od leta 2012, kot pojasnjujejo, jim je to v zadnjih letih v največji meri pomagalo pri pridobivanju novih strank. "Za naše podjetje je to najpomembnejša predstavitev za obstoječe kupce pri izbiri modelov za tekoče leto in pri iskanju novih. Kar 99 odstotkov proizvodnje izvozimo, v Nemčiji, ki je naš glavni trg, pa imamo 110 prodajnih mest," še pojasnjujejo v podjetju.

Na sejmu, na katerem razstavlja več kot 1200 podjetij iz 50 držav, je na ogled več kot sto tisoč kosov pohištva s celega sveta. Tudi ta sejem se ukvarja z vprašanjem trendov, smernic v oblikovanju pohištva in interierjih. O tem in drugih novostih s sejma bomo pisali v prihodnjih dneh.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE